cichy1401, wszystko zależy od Twojego widzimisie. Jeśli wchodzisz w zakręty dość ostro, zależy Ci na lepszym trzymaniu się auta na drodze, lubisz twardszą charakterystykę pracy zawieszenia to z pewnością warto.
[ Dodano: Wto 02 Sty, 07 19:16 ]
Tu jest troche propozycji;
weitec -35mm+ bilstein b6 mam to tez w kombi...a czy warto......mysle ze tak..zestaw całkiem lajcikowy na nasze drogi...da sie jezdzić bez stresu a ostatnio na łukach na prymasa udało mi sie nawet pana w A4 quatro wpędzic w lekka zadumę :lol: :lol:
WITAM MAM OKTAVKĘ KOMBI I CHCIAŁBYM JĄ OBNIZYC CAŁĄ CO BYSCIE MI ZAPROPONOWALI I CZY WARO TO ROBIC.POZDRAWIAM
cichy1401, było już pisane wiele
Poza tym nie wiem jak mógłbyś obniżyć nie całą :shock: :lol:
A tak poważnie to nie zapomnij że należały wymienić nie tylko sprężyny ale też amorki :idea: bo z tego co napisałeś w temacie wynika że myślisz o samych spingach
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
dobrygrzeswawa napisał/a:
Poza tym nie wiem jak mógłbyś obniżyć nie całą :shock: :lol:
moglbys rzucic na glebe tyl - bo strasznie wysoki jest a przod podniesc bo i tak szoruje :diabelski_usmiech
Jabar1975, przestań to palić, to jest świństwo jakieś, zmień dostawce, Berni ma dobry towar :wink: :diabelski_usmiech
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz